На сцени Мадленианума одржана друга премијера Пучинијеве опере „Манон Леско“, насловну улогу певала сопран Сања Керкез


29 фебруар 2020

После успешне премијере одржане пре три дана на Великој сцени Народног позоришта, Пучинијева опера „Манон Леско“,  под диригентском управом Стефана Романија и у режији Пјера Франческа Маестринија из Италије, са великим успехом је премијерно изведена 29. фебруара и у „Мадлениануму“.

Уз, такође, вишеминутне овације и узвике „браво“ испраћени су протагонисти представе, урађене у копродукцији два театра, у којој је насловну ролу, први пут, певала првакиња Опере, сопран Сања Керкез.

Улоге Витеза де Гријеа и наредника краљевске Гарде, као и на премијери у националном театру, тумачили су тенор Јанко Синадиновић и баритон Небојша Бабић, док је у роли Жерона, времешног љубавника Манон Леско, први пут наступио бас Михаило Шљивић, који је на овом извођењу дочарао и лик Капетана брода.

У подели су били и Вук Радоњић (Крчмар), Синиша Радин (Едмондо/ Учитељ играња/ Фењерџија), Наташа Рашић (Музичар), Милан Обрадовић (Наредник страже) и Лука Пређа (Власуљар).

У представи су учествовали Хор, Оркестар и чланови Оперског студија „Борислав Поповић“ Народног позоришта у Београду.

Концертмајстор је била Едит Македонска, а шеф Хора Ђорђе Станковић.

Уз диригента и редитеља, квартет врхунског ауторског тима из Италије у реализацији ове опере, чине и костимограф Лука Дал Алпи и сценограф Алфредо Троизи.

Сарадници на представи су Ивана Драгутиновић Маричић (помоћник редитеља), Ана Григоровић (асистент редитеља), Јасна Сарамандић (асистент сценографа), Срђан Јараковић, Невена Живковић, Глеб Горбунов (корепетитори).Бранислава Пљаскић/ Ана Милићевић (инспицијент), Маша Милановић Минић/ Наталија Игњић Живановић (продуценти у Опери) и Силвија Пец/ Кристина Јоцић (суфлер). 

Либрето на основу истоименог романа Анто­а­на (Опа­та) Пре­воа из 1731. годи­не (пот­пу­ни назив: При­ча о вите­зу Де Гри­јеу и Манон Леско) написали су Доменико Олива, Марко Прага, Ђузепе Ђакоза и Луиђи Илика.

Ово је трећа копродукција Народног позоришта у Београду и Опере и театра Мадленианум, након успешних копродукција опере „Дон Ђовани“ (2017) и балета „Хазарски речник – ловци на снове“ (2018).
М.Б.

 

Сличне вести

МАЕСТРО ЛЕРИ ЊУЛЕНД ДИРИГОВАО „АИДУ“, САЊА КЕРКЕЗ ПЕВАЛА НАСЛОВНУ УЛОГУ, А ДРАГАНA ДЕЛ МОНАКО У ОВОЈ ПРОДУКЦИЈИ ПРВИ ПУТ НАСТУПИЛА КАО АМНЕРИС

Сопран Софија Пижурица први пут певала насловну улогу у Коњовићевој опери „Коштана“

Мецосопран Сања Анастасиа из Немачке гостовала као Амнерис у Вердијевој „Аиди“, насловну улогу певала Јасмина Трумбеташ Петровић

Сопран Невена Бриџен први пут наступила као Микаела у Бизеовој опери „Кармен“, насловну улогу певала Драгана дел Монако

Успешна премијера Моцартове опере „Дон Ђовани“ и на сцени „Мадленианума“

МАЕСТРО ЛЕРИ ЊУЛЕНД 24. 02. ДИРИГУЈЕ „АИДУ“, САЊА КЕРКЕЗ ПЕВА НАСЛОВНУ УЛОГУ, А ДРАГАНA ДЕЛ МОНАКО У ОВОЈ ПРОДУКЦИЈИ ПРВИ ПУТ КАО АМНЕРИС

СОПРАН САЊА КЕРКЕЗ ОДРЖАЛА СОЛИСТИЧКИ КОНЦЕРТ НА ВЕЛИКОЈ СЦЕНИ

Сопран Сања Kеркез први пут наступила у улози чувене Пучинијеве хероине Тоске

СОПРАН САЊА КЕРКЕЗ 22.06. ПРВИ ПУТ НАСТУПА У УЛОЗИ АИДЕ

СОПРАН САЊА КЕРКЕЗ ПРВИ ПУТ НАСТУПИЛА У УЛОЗИ АИДЕ

Претрага